En mysdag med mamma på torp!

100130

En mysdag med mamma på torp!

Idag har jag och mamma varit på torp och haft det supermysigt. Det var kul för det var så länge sedan. Den sista tiden har det kännts som om man aldrig hittar nått roligt.Allt är bara samma hela tiden. Sedan så får man vänta tills rean är över för där finns bara xs och s och det går ju inte alls.  Men idag känndes det som om vårkläderna börjar komma in. jag hittade en tröja och en klänning ( dock var denna på halva reapriset så jag gjorde ett fynd, tror dock att denna måste hängt fel när det inte var det stolekarna som brukar hänga där) Jag hittade även en lampa billigt idag som jag ska ha i datarummet. Den var billig men det blir nog inte det i slutändan då jag nu vill ha ett bord att ställa där. Ikea here we come. När vi nu ska ha tid att åka dit då jag och Jesper går helt om varandra denna veckan. Men detta är inget ovanligt alls. Det har vi gjort i snart två år.

Jag har nu suttit och sett slutet av
What´s love got to do with it. Den bästa filmen som någonsin gjorts. Handlar om hur Tina Turner levt sitt liv. Det väcks så många minnen till denna filmen. Jag kommer ihåg att Elinor hade denna och jag vet att jag ALLTID lånade den och då menar jag verklligen alltid. Såg den jämt.

Idag var en annorlunda kväll. NOOT allt var som vanligt,  skynda hem och göra mat, äta mat, diska och när jag satt mig ner tillsammans med Jesper då vi skall se en film. Hinner se filmen typ 20 minuter tills man hör ett snarkande ljud. Och där sov han igen. Jesper går och lägger sig och jag sitter och broderar denna J***vla doptavla. Det känns som om det tar evigheter med denna. Det tar aldrig slut. Jag fick lite panik här igår när jag pratade med brorsan om dopet och han sa att det borde vara snart nu i februari. HJÄLP t
änkte jag. Februari startar redan på måndag har bara 28 dagar. Shit hur skall detta gå, så nu sitter jag dag och natt känns det som så jag skall bli färdig. Linus måste ju också få en tavla på sin dag. Annars kännes det ju inte roligt. Men som det ser ut nu hinner jag nog. Jag får åka upp till Lane oftare då jag alltid får broderat där, eftersom där har jag inga måsten. Underbart.

Nepp nu ska jag nog också gå och kojsa orkar inte vara uppe mer. Skall upp och träna Zumba i morgon. Så då får man vara pigg


Ha det bra alla där ute som troget orkar läsa om mitt tjöt.

Kramar Kristina♥

( Tack mamma för en toppendag, det får vi snart göra om tycker jag. Det var gör mysigt)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyckte också att det var mysigt. Det blir mera gånger vill jag lova. kram mamma

2010-01-31 @ 11:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0