Mitt nya liv

100103

Hej på er alla där ute. Hoppas att ni har det bra i kylan.

Idag har jag ännu en gång startat mitt nya liv. Suck och stön. Jesper han har slutat tro på mig nu tror jag. Han bara skrattar och säger
- Det har jag aldrig hört förr...

Men det är ju det som är det dumma, jag förstår honom ju. Han har så rätt så rätt så nu jäklar ska här bli andra bullar.
Dagen startade med frukost och plugg. Därefter blev det middag och promenad. Det blev dock inte så himla lång promenad utan bara 30 minuter. Jag höll på att frysa ihjäl. Det var såå kallt. Tillslut kände jag inte benen. När jag kom hem och skulle dricka kaffe var jag såå sugen då var jag duktig och gjorde fruktsallad.

Igår gick jag med i någongrej som de annonserade på teven om Kellogs. Där kunde man starta en profil och få mattips varje dag. Det var helt okej, men jag kommer ju inte kunna följa det inte eftersom det är så mycket konstiga recept så man måste handla konstiga ingredienser. Men en sak var bra med den hemsidan det stod att man skulle äta till mellanmål idag popcorn. Hehehehe det kanske jag ska anamma, nu när jag har en popcornmaskin.. Hehehehe
Jag måste bara säga en sak som jag är väldigt stolt över det var att Jesper nyss ringde och frågade om han skulle köpa med sig mat hem och frågade om jag skulle ha pizza. Ja sa nej. Inte att han inte skulle köpa hem mat alltså utan till pizza. Det känns som om kycklingrulle är lite nyttigare. Så sedan kommer Jesper äta pizza och jag det andra. Han är inte direkt hjälpsam.. :)

Imorgon börjar skolan igen. Suck och stön. Men det är skönt för nu är snart denna jävliga kursen klar. Förhoppningsvis. I morgon ska jag iallafall in till sinclair och träffa min sköna grupp igen för det sista på grupparbetet. Det ska bli så skönt. Efter grupparbetet så skall mamma och pappa komma hit på middag innan vi beger oss bort till biografen där  vi ska se
"Luftslottet som sprängdes" Det ska bli gör mysigt!

Nej nu får jag springa ner till Willys i kylan och handla lite mat för i morgon. Måste det annars hinns det inte med. Därefter får jag nog dra fram dammsugaren för här ser för bedrövligt ut. Så får man inte ha det.

Nej nu får jag dra mig innan han denna dära kommer hem.

Ha det gött

Kramar Kristina ♥






Kommentarer
Postat av: elinor

Jag sa ju att barnen smulade ner en massa!!

2010-01-03 @ 21:43:45
Postat av: Kristina

ååå nej då! det har jag en sop till vet du la. Herregud. Det var ju inget! Bara roligt att ni kom. Jag hade många timmar på mig att städa innan han kom hem ;)

2010-01-04 @ 08:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0