Nyårsafton!!!!!

091231

Det var en nyår tillsammans med Lisa och Jocke. Det var mycket trevligt.
Kvällen började med en fördrink. Därefter var det dags för mat. Det blev tre rätters middag. Det var förrätt med rostatbröd med rökt lax. Därefter blev det potatisgratäng och fläskfile och till efterrätt blev det glass med honung. Det var smaskens.
Efter den goda maten var det dags för lite spel för att vänta in tolvslaget. Vi spelade melodifestivalspelet. Det var otroligt roligt. Med Lisa är nog allt kul. Hon drömde sig bort i frågorna och hade de mest roliga svaren.

Därefter var det dags för att fira in det nya året, vi begav oss ut på balkongen för att se på förverkerierna.

Det var en mysig nyårsafton med många härliga skratt.

Tack för en toppenkväll.

Här kommer några bilder ifrån kvällen;



Dukningen



Lisa och Jocke beredd att hugga in i maten.



Lisa och Jocke



Här förbereds det för spel



Mitt hjärtegull



Partypinglan




Vi firar in det nya året



Jag är redo med glasen och kameran



Jag och Älsklingen



Mina älskade vänner har det bra på balkongen



Skål




Här får Lisa ett gott nytt år kram



Här är det otroligt vackraste blomman vi fick utan Lisa och Jocke! Tack för denna...



Ha en toppenkväll.

Kramar kristina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0