Vilken äventyrsdag!

100105

Hej !

Idag gick jag upp tidigt för att plugga. Nu tror jag nog att jag är klar med min kompletterings arbete. Hoppas nu att jag blir godkänd. I morgon blir det plugg och försöka att göra klart mitt enskillda arbete.

Idag beslöt jag och Jesper oss för att åka till Rusta i Trollhättan. Vi skulle köpa hyllplan till dvdn i sovrummet. Först och främst så kom vi ut med mycket mer saker än vad tänkta och Jesper var sååå glad. Därefter så skulle vi åka hem till Lane för att hämta termobyxor som jag behöver ha på torsdag och nu när vi ändå var ute på vägarna så skulle vi ta det på vägen. Jesper  ville ta 44 an till Uddevalla och därefter ta 172 an upp. men enveten som jag är bestämde jag att vi skulle åka väne-ryrs vägen. Trodde inte den skulle vara så bedrövlig. Men ack så fel jag hade. Den var fruktansvärd och glashal. Vid brageskurva mötte vi en bil och vi åkte rakt ner i diket. Bilen låg på sne i diket. Panikringt hem till mamma och pappa. Då kom käre farbror Lasse och hjälpte oss att dra upp oss. Det är allt tur att vi har honom. Nu låter jag faktiskt Jesper bestämma själv vilken väg han vill köra. Jag ska nog inte lägga mig i mer ;)

Nej nu ska vi sätta oss ner och titta på film. Sedan blir det att sussa ska upp tidigt till morran och tro det eller ej, jag ska plugga...

Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Helena&Micke

Du kanske skall lyssna på Jesper någon gång...=)

2010-01-06 @ 21:18:38
Postat av: Kristina

Ja jag får väl kanske göra det, men det tar imot ibland ;) Är allt bra med er?



Kramar

2010-01-07 @ 07:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0