Ny kamera

Idag har kameran kommit! Underbart äntligen kan man ta kort igen så att man har lite minnen. Jag har saknar det, man har inte så många bilder på familjen, nya syskonbarn mm. Det är roligt när det är en bra kamera som tar bra bilder så man kan använda det till scrapbookingen... Så akta er alla där ute för nu är jag igång igen med mina bilder. Akta er så att ni inte fastnar på bild för då vet man aldrig vad som kan hända ;)

Ha en trevlig helg det skall jag ha...

Har idag varit och badat med jobbet, det bubblar på ryggen... Kommer bli en lång natt tror jag. Idag har jag även fiskat en massa krabbor. Älskar att vara vid havet och krabbfiske är min grej. Tur att man kan skylla på att man måste vara med barnen.....

Kommentarer
Postat av: Elinor

Du får gärna komma hit och fiska krabbor också.. Jag och Felix plockar dom små nere vid hagen.. (Fast Felix tar dom döda) =)

2010-07-03 @ 08:29:09
Postat av: Kristina

Ja det hade varit trevligt. Det får vi göra. Jag kan lära han allt jag kan om krabbfiske ;)

2010-07-03 @ 09:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0