Tjejkväll

100610

Hej på er alla där ute!

Nu var det OTROLIGT länge sedan jag skrev här, men tiden har inte riktigt räckt till. Det har varit både examination och jobb om vart annat. Man får ta varje tillfälle man får när det uppkommer jobb. Jag har haft tur denna vår. Det känns bra när man får komma tillbaka. Jag trivs så himla bra på sommarhemmet . Bra personal och snälla barn. Precis innan examinationen så hade jag praktik och den tiden bara flög i väg. Jag har bytt handledare och fick då chans att vara i samma klass hela dagarna. Det underlättade för mig i mitt arbete. Jag börjar längta tills jag skall ut i verksamheterna nu.

Så som ni förstår så har ni inte missat så mycket då mitt liv bestått av plugg och jobb, men lite annat har jag även hittat på.

TJag och Jesper firade två år tillsammans för någon månad sedan. Då åkte vi till Buddy´s i rollhättan och bowlade. Där fick jag även god mat. Det var en mysig kväll. Jag tycker att det är roligt att bowla också så bättre kan det inte varit.

Jag hade lite tjejkväll här för några veckor sedan. Då kom Lisa och Linda. Vi lagade mat och såg på slager festivalen.

Här sitter vi och äter maten vi tillagat

Efterätten serveras i soffan framför teven.

Min underbara tjej Lisa

Kramar / kristina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0