En dag på Orust




Idag åkte jag och Linda ut till vår systeryster på Orust. Där hemma väntade Elinor,Fredik och tre små söta barn. Vi bjöds på smaskig mat och god fika. Jag hade med mig egna muffins som jag kunde äta och det var en liten busunge som älskade dem. det är ett bra tecken. Han mölade in hela tre stycken muffins... Det är positivt. All min mat är inte pyton. Det var en liten pojk som hade blivit så stor. Han låg och pratade med mig och skrattade åt mig idag. Det är mysigt när man får ett litet leende det gör så gott.



I morgon skall vi redovisa vårt grupparbete och jag börjar bli lite nervös. Jag tycker inte alls om att stå fram inför en klass och prata speciellt inte nu när man inte är ett dugg insatt i ämnet. Men det skall väl gå bra det med. I morgon skall även tentan in. Det känns inte heller 100 % eftersom man inte vet om man gjort rätt eller ej. det återstår att se. Hoppas att det går bra i morgon...

Ha en fortsatt bra kväll.

Kramar Kristina ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0