Mysdag

Fredag 12/3 -10

Idag har varit en så otroligt underbar dag. Jag har aldrig känt en sådan lättnad på mycket länge. Kursen precis avslutad och tentan inne. Så idag har jag inte haft något över mig som skall göras. Så idag gick vi upp och åt en go frukost och sedan kröp jag ner i sängs igen för att titta på sex in the city. Sedan gick jag upp för att följa med Jesper ner till banken, han skulle ner och prata med dem om lån till en bil. Efter vi varit på banken gick vi till apoteket och köpte tabletter som jag kan ta så att jag kan äta mjölk. Därefter gick vi och åt mat ute. Det var Smarrigt och mycket länge sedan som jag och Jesper gjorde detta ihop.. Det var så mysigt. Sedan bar det av hem till den sorliga balkongen. Där blev det till att sola och bättra på brännan.

Jesper gör nu sin sista helg ute i Lyseskil, så nu blir det av att åka hem till mamma och pappa uppe i Lane.

Hörs snart igen...

Kramar / Kristina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0