Ny bil

Hej på er alla. Idag har jag varit och arbetat på sommarhemmets fritids.  Jag öppnade och stod upp 5,20. Det var inte roligt. Jag var så trött. Men dagen gick bra. Det var lite barn och alldeles för mycket personal. Vi var 7 personal på 18 barn så det var en dröm.

Jag var hemma igen vid två och beslutade mig för att göra egna köttbullar. Jag längtar så efter mammas köttbullar och beslutade mig för att göra ett försök. Jag trodde att allting gick bra det såg ändå okej ut, men så var inte fallet. När jag skulle steka dem så ramlade det sönder. MIn första tanke var att detta inte stämde så beslutade mig för att göra pannbiff istället men det var bara det även dem gick i sönder så nödlösningen blev köttfärssås. Bara andra gången denna veckan ;) Men men man kan inte alltid lyckas på första försöket. Jag hoppas på att ha bättre tur nästa gång. Jag får åka hem och ha en kurs hos mamma.

på kvällen ringde Jesper och sa att han hade köpt bil. Så nu behövde han ha ut sin gamla till orust eftersom vi bara har två parkeringar i parkeringshuset. Så det var bara att stressa ut dit vid halv åtta. Suck. Men men lika bra att göra det med en gång. Jobbigt att ha det över sig. Här är iallafall hans nya pärla...














Ha det bra!

Kramar / Kristina ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken pärla han fick tag på. Det var bra att den inte var silvergrå :) Bättre lycka nästa gång med köttbullarna. Du får snart koll på grejerna. Kram Storasyster.

2010-03-18 @ 13:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0