Nytvättad bil

Söndag 13/3-10

Idag har jag tvättat bilen och det gjorde gått. Nu kan jag glida runt i skinande ren pärla. Tvättad både invändigt och utvändigt. Helena och mamma fick även dem en renare bil.

Jag har tillbringat hela helgen i Lane med god mat och gott sällskap. Tack mamma och pappa för att jag alltid får komma hem. Det är konstigt ändå tänk att man fortfarande känner sig som mest hemma upp i Lane. Konstigt. Det är samma som man säger att man skall ner till stan men hem till Lane.

Mamma och pappa totalrenoverar hemma uppe på övervåningen så LITE hjälp har dom fått. Inte mycket men en hjälpande hand kanske. Jag tror att det kommer bli så syggt där hemma när allt är klart.

Hörde på nyheterna igår att det var en som avlidigt inne i polishuset och som var känd av polisen sedan innan. Undra om det var en av mina exgrannar. Det finns ändå många kvar dock.

Ha det gött

Kramar Kristina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0