Höst, höst, vinter, höst, höst. Vad är det egentligen?

Hej på er alla där ute :)

Idag har det varit en effektiv dag. Jag var uppe tidigt idag för att plugga. Fick gjort en hel del så nu ligger jag någorlunda bra i tiden. Känner att jag nog hinner med denna gången också. Därefter blev det en promenad i stan med underbarar mammsen. Det var mysigt, att gå på promenad i stan. Sedan när jag kom hem ifrån promenixen så höll Jesper på att ta ner utemöblerna till källaren. Depp, nu är det höst. Även om man inte har gått ut och satt sig på balkongen det sista så har man ändå haft valmöjligheten. Nu är det så definitivt. Det är bara att vänta in vintern. Kanske inte behöver vänta så länge vem vet?

Allting känns så mycket lättare nu.. Jag har använt mig av viktväktarnas metod för att gå ner i vikt. Detta är något som passar mig. Man äter hela tiden och går ner i vikt. Perfekt för mig, eftersom jag hatar att vara hungrig. Resultatet är nu efter 3 veckor 4,6 kg. Det känner jag mig väldigt nöjd med det faktiskt. Jag har börjat att simma också. Dock har jag bara gjort det en gång men det är något jag känner att jag skulle kunna få in som rutin nu under vintern. Bara att ta sig ner till badhuset en gång i veckan. Då känner man sig lite stollt över sig själv. Hoppas snart på att få med Lisa så att man samtidigt får lite sällskap. Känns mycket mer lättsamt.

Nej nu får jag gå och strosa runt här lite. Har dödstråkigt känns som om jag klättrar på väggarna så jag slår vad om att det blir lite städning och plock ;) typiskt mig när jag har tråkigt....

Ha det bra så länge!

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är så duktig. 4,6 kg på 3 veckor. Jättebra. Fortsätt så. Visst är det ett bra sätt att äta och samtidigt rasa? Superduper!

2010-10-26 @ 15:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0