Höst

Herregud nu var det länge sedan jag skrev. Måste bli bättre på att uppdatera min blogg. Dock finns det ingen tid över. Mycket utav min tid försvinner till att plugga just nu. Eller så beror det på att jag aldrig tar mig tid till det... Hoppas på att tiden räcker till mer nu när hösten är här och när man sitter mer innomhus.

Usch nu är verkligen hösten här, man märker av det mer och mer. jag tror att jag har väldigt svårt av hösten. Jag kan inte känna mig lika glad och jag tycker att det blir mer stress. Det blir mörkare ute och allt är bara depp. Men samtidigt kan jag njuta av denna tiden också. Då man tänder värmeljus och en solig dag då man är ute på promenad och man kan se hur alla vackra färger som speglar sig mot varandra. Det är både positivt och negativt med höst.

Det är så otroligt mycket i skolan nu också. ALLTID i början av en kurs tänker man tanken att detta kommer att bli en riktig glidarkurs och att det är slappt och skönt att gå i skolan. Men så kommer slaget rakt i ansiktet. Nu sitter man här flera timmar om dagen och skall få ihop allting som skall göras i ren panik. Det är tråkigt när det blir så för man hinner inte att reflektera kring sakerna man då åstakommit.

Nej nu skall jag skutta vidare ifrån datorn rakt ner i soffan för att beskåda utröstningen i Idol. Jag tycker att det är lite tråkigt nu. Det är otroligt bra artister mer i år och man har ju självklart sina favoriter men jag tycker nog allt att det börjar bli lite uttjatat, det skulle kunna kvitta. Men lite social får man väl vara. Hur social jag är, kanske är en fråga i sig då jag införskaffat mig Mia skäringers bok dyngkåt och hur helig som helst. Hum, Jesper sitter och tittar på Idol och jag ligger och läser vid sidan av. Socialt????????

Nej nu får jag verkligen skynda mig att skutta iväg....

Ha det bra alla cybervänner.....


Kommentarer
Postat av: Elinor

JA du gumma vi är nog ganska lika när det gäller hösten, denna höst har varit riktigt tråkig, man är alltid trött och vill inte riktigt ta sig för saker, en väldans massa jobbiga kläder som ska på..ja fy men snart kommer sommaren igen och det blir ljusare igen då vi kan sola och bada och njuta.... Kram

2010-10-16 @ 11:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0