Äggpickartävling.

Hej på er.

Idag har jag upplevt något helt nytt. Jag har idag varit och arbetat på Hogstorspsskolan och de hade en fantastisk tradition. Alla elever samlades i gymnastiksalen där äggpickartävlingen skulle anordnas. Det var en tävling där två och två skulle mötas och på tre trycka äggen mot varandra. De ägget som gick sönder förlorade och de som var helt vann. Personalen på skolan är underbara och lät mig vara med. Barnen hejade fram mig och det var lite pirrigt. Dock hade jag inte det rätta knycket och mitt ägg gick sönder direkt  så det blev ingen final för mig men det var kul. Detta skall jag ha med mig som tradition för det var mycket roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0