Grillning hos bästa vännerna

I måndags var vi bjudna till Lisa och Joackim på grillning och bingolotto. ( Ett jäkla skitspel, för man vinner aldrig om man inte heter Lisa och som har tur i allt ;) ) Det var mysigt och maten smakade sååååååå gott. Alltid lika roligt att komma till vännerna på strömstadvägen.




Grillmästaren

Livsnjutaren Jesper

Oj vilken eld det var...

Min älskade och bästa vän som jag älskar över allt annat. Lisa du är bäst du anar inte hur glad jag är för att jag har fått chansen att träffa dig.

( Lisa gå in på denna länken den är tillägnad dig)

http://www.youtube.com/watch?v=FtrwYeQ9DLg

 

Det är inte alltid roligt att vara grillmästare

 

Min baby<3

 

Sötaste paret i Uddevalla

Gänget samlat

yes här visar vi även att vi spelar bingolotto. Var vi 24 eller 84? :)

Kär barndomsvän

Best friends forever



Kommentarer
Postat av: Ditt Hjärtegull ;)

Å Min underbar KicKi så vackra ord!Berör mig långt in i hjärtat.

Inga mil i världen kommer hindra oss, Vi vet att vi alltid finns där för varandra.

Du e mitt hjärta, mitt allt. Love you!!

2011-05-04 @ 21:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0