Anställningsintervju

Idag ringde det en tjej ifrån Fasseröds förskola och frågade om jag var intresserad av att komma på en anställningsintervju. Det är roligt. Även om jag inte får det så är det ändå en erfarenhet av att gå på anställningsintervjuer. Jag är bara glad att jag kommit hit. Någon som har sett mig....

Det är ju inte mot min inriktning men det är ett jobb, tills jag hittar en tjänst inom skolans verksamhet. Vad jag har sett  på arbetsförmedlingen så är det inte så lätt att få jobb inom skolans verksamhet. Då får man vara tacksam för de man får.....

Kommentarer
Postat av: Lisa

Va roligt :) LYCKA TILL MITT HJÄRTA!!!!!!

2011-12-01 @ 20:39:19
Postat av: Linda

Åhh vad kul. Lycka till!

2011-12-01 @ 23:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0