Glad!

Hej på er alla! Hoppas att allt är bra med er där ute och att ni inte är fullt upp i den årliga julstressen. Här är det underbart just nu. Nu börjar man räkna ner tills jag är klar med skolan. Idag fick jag reda på att jag blivit godkänd på den näst sista kursen på min utbildning. ( den värsta av dem alla) Nu är det bara att fokusera på den avslutade uppsatsen. Nu kan jag verkligen pusta ut då jag var mycket osäker på om resultatet verkligen skulle bli godkänt. Nu ligger det redan långt bakom mig.

Denna vecka har jag verkligen haft fullt upp. Jag har varit på två anställningsintervjuer. Båda inom förskolan. Jag vet inte alls hur det gått.  Den första jag var på i måndags kände jag mig jätte osäker på och i går gick jag in med en jätte självkänsla och var världens bästa person på pedagogik. Alla dessa människor måste väl tro att man är helt koko i huvudet. Men jag ser detta som en erfarenhet. Jo mer anställningsintervjuer ju mer säkrare blir jag……

Vi har även hunnit att vara på en lägenhetsvisning denna veckan. Vi var och tittade på en 3:a uppe på sommarhemmet. Både jag och Jesper tyckte om planlösningen men den behövdes renoveras en hel del. Inget som var panik, men det är ändå kul att få sitt eget.  Det är ett gammalt hus så det fanns att göra. Vi har nu lagt ett bud så det återtår att se om den blir vår eller inte. ….


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis igen gumman. Du är så duktig. Snart är du klar. Fortsätt kämpa! Ända in i kaklet! Kram.

2011-12-08 @ 20:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0