Jag har fått jobb!

Hej!

idag har jag blivit tillfrågad om jobb. Jag har fått möjlighet att få ett fast jobb på 100 % på Fasseröds förskola. Det var två tjänster ute, ett vikariat och en fast tjänst. Jag har idag talat med chefen på  förskola och skall återkomma med besked på måndag. Jag får ta en funderare över helgen. Jag känner att jag inte kan tacka nej till ett fast jobb. Nackdelen är att det är inom förskolan och jag vill ju gärna jobba inom skolan. Men den dagen kommer väl den med.. Känns bara skönt att slippa bråka med arbetsförmedlingen och alla papper som skall in...


Jag uppdaterar när jag vet mer och när jag bestämmt mig.

Ha en bra helg.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Va kul!!!! Det kommer rulla på galant i ditt arbetsliv inga tvivel om det:)Men det är ju så när man är bäst ;)

Love!

Din Lisa.

2011-12-10 @ 13:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0