Har kommit förbi mitt delmål

Hej på er alla!

Äntligen har jag kommit förbli mitt andra delmål. Idag har jag vägt mig Yttligare en gång och det är så underbart att se hur man minskar i vikt. Det som jag kämpat så mycket med förr går så lätt nu. Jag har under mina 5-6 veckor minskat 5 kg så nu är det ett steg närmare målet. Bara 4 kg kvar. Helt underbart. Det är kul att se att det minskar eftersom man orkar kämpar mer.  jag har ännu inte märkt någon förändring på kroppen ännu, kommer nog kanske. Det är väl svårt att se på mig själv också.
Det är underbart...

Kommentarer
Postat av: Linda

Men gumman, Grattis, jag har ju sagt att det syns jättemycket. Fortsätt kämpa med sista 4. Kram.

2011-02-09 @ 09:27:18
Postat av: Lisa

Du e så duktig <3

2011-02-14 @ 19:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0