Yippi!

Hej på er alla där ute! nu var det allt riktigt länge sedan som jag uppdaterade bloggen. Det finns ingen tid till detta. Jag förstår inte vart alla timmar tar vägen på ett dygn. Jag önskar att det fanns mer av dessa så man hinner göra lite mer än vad man hinner idag. men det blir säkert bättre ju närmare våren man kommer. Nu är ju snön snart borta iallafall så jag ser ljuset på eländet.

Igår fick jag reda på att jag klarade specialpedagogskursen. Jag kämpade länge med mitt åtgärdsprogram och la ner ett antal timmar på det. Jag har aldrig varit så osäker på ett arbete som jag var med detta. Man undrade vad som var rätt och vad som var fel. När vi hade opponering hade alla skrivit olika så det gjorde inte sakern bättre. Men det är skönt att ha klarat kursen för då är man ett steg närmare målet. Och jag kan bara säga att jag längtar dit nu, börjar bli riktigt skoltrött, fast det är väl kanske inte så konstigt heller. Ju mer tid man tillbringar på praktiken desto mer vill man bara ut i verksamhet.

Ikväll skall jag och Jesper på bio. Minns knappt när vi var det sist. Det skall bli mysigt. Denna helgen är en riktig slapphelg. Skönt att bara vara hemma och ta det lugnt. Det behöver jag. Vila upp mig lite och samla krafter....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0