Årets första springtur

Jag är så stolt över mig själv. Nu har jag varit ute och sprungit två dagar på raken. Det är inte vanligt för att vara mig. Det bästa är att jag utvecklat min runda sedan förra året till lite längre och jag orkar nästan att springa hela. Förra året hade jag väldiga problem med att jag inte orkade mig runt. Det är så underbart skönt och känna att man kan springa långt. Jag funderar på om det kan vara mina 5 kilo som inte finns mer. Det får bli några springturer nu för att det skall hända något igen. Nu har jag stått stilla ett tag, men nu har jag ett mål och ett vad att uppfylla.....


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej, allt bra? :)

2011-03-16 @ 09:10:22
URL: http://theresejonssonn.blogg.se/
Postat av: Kristina

Hej :)



Här är allt bra, hur står det till själv? Ser på Facebook att det går bra för dig. Grattis till det stundande bröllopet. Vad roligt för dig. Planeras det för fullt nu? Ha det bra kramar

2011-03-17 @ 08:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0