Hämtat ut mina glasögon

Jaha då har jag mina glasögon här hemma då. Blev bättre än vad jag förväntat mig . Jag kände mig inte jättenöjd när jag gick ut ifrån butiken sist. Solglasögonen kunde jag kanske tagit mig lite extra tid att välja ut. Men men det är väl nästan bara när jag kör bil som jag har dem.

När jag skulle hämta ut glasögonen i butiken så tyckte expediten att jag skulle prova glasögonen och titta mig i spegel så att jag var nöjd. Jag tog på mig mina läsglasögon och skulle vända mig om för att gå bort till spegeln. Det var bara det att jag inte riktigt visste vart jag hade fötterna förhållandet till avståndet. Självklart hade det ställt en bokhylla framför spegeln och med min ovana av glasögon gick jag rakt in i bokhyllan och fick till ett brak. Som tur var så var det endats servetter på hyllan. Tur det inte var något värdefullt ( tex en mängd glsögon). Ja ja nu sitter jag här hemma med ett par glasögon. Nu hoppas vi på att huvudvärken försvinner och att jag hinner se bilden på teven och inte endast koncentrera sig på texten.

Kommentarer
Postat av: Elinor

vill gärna se hur du ser ut med glasögon så lägg in en bild. Kram systeryster

2011-03-22 @ 08:02:05
Postat av: Kristina

Hej!



Nej du, det är topphemligt. Här kommer det inte ut några bilder.. Det får du se live. Min andra syster sa att jag var lik någon som vi har i släkten så det är topphemligt.

2011-03-22 @ 08:25:56
Postat av: Linda

MOAHAHAHA

2011-03-30 @ 19:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0