Vår första husvisning!

Idag ska jag och Jesper på vår första husvisning. Skall bli spännande. Men samtidigt ledsamt. Det är ett hus som jag gärna vill bo i och som jag tycker mycket om. Dock hindrar det oss i att jag studerar och pengarna finns inte.  Det hade varit något annat om det hade varit om 4 månader och jag var" färdig pluggad" och sett ifall det finns några jobbschanser inom mitt kommande yrke. Tråkigt men det är bara att gilla läget.

Om snart exakt fyra månader är jag klar med min utbildning. Det borde kännas roligt i skolan nu när man ser slutet men just nu är det för mycket komplicerade saker som man måste ta sig igenom. Varje dag tänker jag på min systers kloka ord. Ta en dag i taget. Sedan en vecka..... Det är verkligen något som jag känner just nu. Ta en dag i taget. Jag förstår verkligen inte hur jag skall hinna med allt. Det känns väldigt stressigt. Det gör att det blir svårt att njuta av den sista studietiden. Men allting ordnar sig! :)


Kommentarer
Postat av: En klok syster

Det kommer ordna sig. Ta nu och lyssna på den där kloka systern. Hon har rätt ;) Få inte panik. Du kommer fixa detta oxå. Jag lovar! =D

Kram

2011-09-17 @ 19:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0