Första advent och redan i stort sett klar med mina julklappsinköp

Första advent och redan i stort sett klar med alla mina julklappsinköp! 
Detta är helt otroligt. Det har nog aldrig hänt förut. Nu skall jag bara njuta av december månad. Idag har jag och Jesper tillbringat dagen på torp tillsammans med alla andra.
 
igår var vi på en tur till Tidaholm tillsammans med svärmor och svärfar. Vi hälsade på hemma hos Linda. Vi gick på julmarknad och Linda visade runt oss på hennes skola. Senare på kvällen bjöds det på smaskig mat. 
 
nu är det söndag igen och söndagsångesten börjar sakta men säkert komma krypande. Denna helgen har gått för fort. Men nu väntar jag ivrigt på lite Ledighet. Men jag får drömma mig bort Att vi om två veckor sitter i London och myser! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0