Kalasdags

Idag skall vi ut till Orust för att fira svärfar på hans stora dag. Helgen har varit lugn. Igår var vi hemma i lane och myste. Fick hjälpa mamma och pappa att få ihop lite pussel 😀
 
i veckan fick jag reda på att jag fått beviljad ledighet under jul. Så tolv dagar ledigt. Det skall bli så underbart. Längtar redan. 
 
Om en vecka sitter vi i London och njuter. Tiden går fort. Ska bli skönt att komma bort. Dock börjar allt resfebern komma krypande. 
 
Igår var jag hos frissan. Bad henne att göra nått nytt, det anammade hon verkligen. Kort, kort blev det. Allt hår är nu borta. Jesper skrattar hela tiden när han ser mig. Hade lite ångest hela dagen igår varför jag klippte bort allt. Men någongång växer det väl ut igen. 
 
Jag har börjat att blogga från mobilen så det kan bli lite tokigt med orden. Ordlistan ändrar lite som den vill och jag har inte möjlighet att se vad jag skrivit fören det är publicerat. detta får ni ha lite överseende med. 
 
Ha en fortsatt trevlig 2 advent 😀

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0