Bilen klarade inte testet.

Idag har jag varit med Bettan på besiktning. Bettan gick ju naturligtvis inte igenom. Kändes som besiktningsgubben var mycket nitisk. Andra bilar rullade förbi dock var min bil rejält granskad. Det roligaste var när jag satt och väntade och en annan besiktningsgubbe skulle vinka in en annan bil efter mig. Dörrarna öppnades men ingen bil kom in. Då visade de sig att besiktningsgubben fick gå ut med ett batteri eller startkablar. Jag hoppas då inte att den bilen gick igenom. Den bilen kanske inte ens kom in genom dörrarna. Skulle kunna vara jag som uppkom i en sådan pinsam situation.

Nu har jag som tur är en mycket snäll vän som lovat att hjälpa mig med mina bilproblen. Tack älskade Jocke för att du alltid ställer upp och har en hjälpande hand i samband med alla mina bilproblem.

Annars tyckte besiktningsgubben att jag själv kunde svetsa ihop avgassystemet. Positiv som jag är hör jag mig själv säga att det är klart! det fixar jag! med ett stort leende på läpparna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0