Idag har jag börjat med en storröjning

Idag har varit en riktig innedag. Vi var först på torp för lite synundersökning. Nu hoppas jag verkligen att detta är sista omgången linser. Sedan fick vi finbesök av svärmor, svårfar och Linda. Det blev en mysig fika. Efter det började Jesper att packa inför sin utlandsresa och jag började rensa. Jag har tänkt att kasta mycket. Fy vad vi samlar på oss saker. Både jag och Jesper är såna som har svårt att slänga saker så mycket skit är sparat. Men nu blir det röjning för fulla muggar. Det gick så fort i flytten och under renovering har inte orken funnits så det har blivit att kasta in lite skit här och där. Idag fick jag iallafall börjat att röja in ena garderoben i datarummet. När lägenheten är klar är det bara källan kvar. Detta är ett stort projekt. Hoppas att det blir klart någongång i framtiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0