Ja då skall vi se var det 26, 56 eller 86 jag blev

Ja det kan man fråga sig, jag börjar själv fundera. Jag köper eccoskor inte snygga men väldigt fotvänliga. Jag går till frisören och klipper mig, kommer hem och tittar mig i spegeln och undra vad som hände. Jag Såg ut exakt som jag gjorde när jag gick hemifrån. tanken är att det skall sparas ut till långt hår och att det om tre månader skall ske en permanent. Japp ni läste rätt. Jag tänker mig en permanent som skedde för i tiden på gamla tanter :) jag och Jesper var på promenad förbi folkets park. Jag tycker att det är tråkigt att ett kultur arv försvinner. Medan Jesper tycker att det är kul när det sker något nytt och modernt i stan. Jag ställer mig ännu en gång frågan blev jag 26,56 eller 86? 

Kommentarer
Postat av: Mariahasslof

Du umgås för mycket med tant Maria 😘

2013-10-01 @ 20:40:09
Postat av: Helena

Jag tycker oxå det är tråkigt att de gamla folkparkerna försvinner. Vi stod inne i det blåa huset o tyckte att det skulle vara ett bra ställe att gifta sig i en sommardag.......om det nu skulle ha varit skött. Nu vågade man ju knappt gå in där.

2013-10-11 @ 07:49:41
Postat av: Sara

Väldigt nyfiken på permanenten, lägg upp bilder sedan. Gillar lockigt hår! :)

2013-10-18 @ 13:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0