Äntligen går vi mot ljusare tider

Äntligen går vi mot ljusare tider. Idag gick jag på en timmes promenad mellan kl 16-17 och det var ljust. Helt underbart. Kvällarna blir genast mycket längre. Så här ljust och fint var det idag när jag gick. Dock hade vi inte vädret med oss så det ser lite dassigt ut. 

Dock var det jävligt halt på vissa ställen. Under tiden jag gick skickade Jesper ett sms. Eftersom jag är kvinna så kan jag göra många saker samtidigt. Så skulle gå samtidigt som jag skickade tillbaka till pöjken. Men dock gick inte detta. Jag låg snart på backen precis utanför Sommarhemmsskolan. Nu är jag helt blåslagen. Ett tips gör en sak i taget och tappa inte fokus på det du gör..... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0