Nu är jag arg

Jag är irriterad!!!!! 
Vi bjöd mamma och pappa på lunch i torsdags. När de kommer ner till bilen har de fått parkeringsböter. Skylten är verkligen missvisande. Vi har klarat oss i två år men nu upptäckte vi att vi aldrig mer kan ha gäster. I lägenheten ingår två parkeringstillstånd. Har man då som vi två bilar kan vi inte ta emot gäster. Nej då skall vi få åka och hämta våra gäster som parkerat några hundra meter bort då det inte finns en enda gästparkering på hela området. Då skall gästerna få ställa sig på Emaus parkering. Jag blev så arg så var både i kontakt med Riksbyggen och ordföranden i föreningen. Nej då skall vi få låna utan vår granne.då skall jag få plinga på hos grannen varje gång jag skall få besök. Då skall vi straffas för att vi är behov av två bilar i arbetet 😬sånt här gör mig irriterad! Funderar allvarligt på att gå med i styrelsen så man kan ändra och påverka lite saker😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0