Trött på sjukvården

Jag måste säga att jag blir trött på sjukvården. Förra året i maj sökte jag vård då jag har problem i magen på höger sida. Jag fick inget vettigt svar när jag var där och har gått med detta från och till fram till nu. Det sker många tankar när man inte vet vad det kan vara och när det inte går över. Igår sökte jag återigen för samma problem. Då berättar läkaren att de redan förra gången jag var där ( i maj 2014) trodde att det var muskler i magen som går ihop med höftmuskeln som var problemet.  Då måste jag gå till sjukgymnastik och stretcha musklerna för att få bort det. Men varför säger de inte detta förra gången... Jag blir tokig. Har jag gått ett helt år och grunnat på vad det kan vara för fel. Inte konstigt att jag aldrig tror på vad läkarna säger.... Nu blir det att besöka sjukgymnastiken och hoppas på att detta skall vara det som tar bort det onda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0